Eu fac ce trebuie sa fac?

Eu fac ce trebuie sa fac scriind pe blog despre sarcina?

Cu siguranta ca fac ce trebuie sa fac daca voi pune adsense pe acest blog;
Voi face bani ... ca fara bani nu se poate ... pentru micutul din burtica.

Scrisul pe blog ma va ajuta pe mine sa aflu ce trebuie sa fac in postura de viitor tatic; poate ca ii va ajuta cu informatii si pe alti tatici acest blog; adsense va aduna ceva bani ....

Eu cred ca fac ce trebuie sa fac ...
Nu ma voi limita, insa, doar la scisul pe blog



Aboneaza-te la noutati despre sarcina

Garantat 100% fara spam!
Te abonezi prin serviciul Google FeedBurner si primesti doar informatii despre articole nou publicate pe blogul In timpul Sarcinii.
Aboneaza-te la noutati despre sarcina

Forum Eu fac ce trebuie sa fac?

Te asteptam pe FORUM cu pareri despre In timpul sarcinii , psihologia sarcinii Adauga sau vezi comentarii si pareri despre Eu fac ce trebuie sa fac?

Forum Eu fac ce trebuie sa fac?: nu sunt comentarii, adauga tu primul comentariu

Forum Eu fac ce trebuie sa fac? - comentarii, pareri, forum

Au fost adaugate 0 comentarii (pareri sau completari) la "Eu fac ce trebuie sa fac?"

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More