Metoda Calendarului

Metoda calendarului, o solutie pentru conceptie si contraceptie ...

Mi se pare foarte amuzanta o amintire ...: gandindu-ma ca "calculator ovulatie" este o cheie de cautare ce merita utilizata pt adsense, acum vreo luna am zis sa gasesc un script calculator ovulatie si perioada fertila ... am gasit pe google un free care isi facea treaba destul de bine; un script php de prognozare a perioadei fertile ce aplica metoda calendarului pentru stabilirea zilei de ovulatie si determinarea perioadei fertile.

Ok, l-am pus pe net si l-am testat chiar pe iubita mea ... Vreau sa spun ca de la o vreme noi tot flirtam cu ideea unui copil (planing familial nu?); Ei bine, am facut acest calculator de ovulatie si perioada fertila si l-am testat prima oara pe sotia mea .... rezultatul era ca ovulatia va avea loc in data de 7 iulie ... asta se intampla in 5 iulie si noi am facut sex cu finalizare in vagin (pentru copil) in 4 iulie (data in care eu cu iubita mea ne-am cunoscut) ... "Bineee ca am aflat, gata nu mai facem sex daca vine ovulul..." a replicat iubita mea in gluma ... si nici nu am mai facut ...

Ei bine a venit si vremea menstruatiei ... nu sangerare azi, nu sangerare maine ... ops ... e timpul pentru un test de sarcina ...

Iata rezultatul testului de sarcina:



Aboneaza-te la noutati despre sarcina

Garantat 100% fara spam!
Te abonezi prin serviciul Google FeedBurner si primesti doar informatii despre articole nou publicate pe blogul In timpul Sarcinii.
Aboneaza-te la noutati despre sarcina

Forum Metoda Calendarului

Te asteptam pe FORUM cu pareri despre In timpul sarcinii , psihologia sarcinii, suntem insarcinati Adauga sau vezi comentarii si pareri despre Metoda Calendarului

Forum Metoda Calendarului: nu sunt comentarii, adauga tu primul comentariu

Forum Metoda Calendarului - comentarii, pareri, forum

Au fost adaugate 0 comentarii (pareri sau completari) la "Metoda Calendarului"

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More