Probleme ... bine ca nu probleme de sanatate

Avem probleme, pentru a doua oara, tinem copilul sau nu-l tinem ...
Pe scurt:
  1. am hotarat ca vrem un copil
  2. prima perioada fertila: am incercat ... esec
  3. a doua perioada fertila: am incercat, am facut sex pentru copil ... esec
  4. cred ca au mai trecut apoi doua, trei perioade fertile .. : esec ... "inotatorii mei sunt puturosi"? ne intrebam
  5. cinci ... sex aniversar, sex de ziua noastra, sex de 4 iulie, bun sex, nicidecum sex pentru copil .... chestia e ca decand cu sexul pentru copil facusem o pasiune pentru ejacularea acolo ... acum nu faceam, insa, sex pentru copil... asa ca aveam liber la ejaculare oriunde .... prima oara i-am stropit fundul ... sexi imaginea, mishto, .... a doua oara am pus inauntru (de placere, nu pentru copil)
  6. intarzie o zi, intarzie doua ... intarzie! ... e timpul pentru un test de sarcina ... pozitiv!
  7. In sapte zile s-a facut lumea nu? nashpa ... suntem la punctul 7 .... sms: "test de sarcina pozitiv" .... eu ... vad ... aproape ca lesin, ... coboram scarile, ... din scari de beton au devenit scari rulante ... alunecam in jos (mai corect: cadeam in jos), in timp ce ma urcam (in sus) de fericire ... dincolo de nori .. printre zei, ingeri si morti ... urmeaza: SUNT MORT
Vreau copil, nu vreau copil, vreau copil, nu vreau copil .... trairile nevestei mele ... EU VREAU (eu)

Pana la urma ... maine merge la doctor (consultatie ... nu avort)



Aboneaza-te la noutati despre sarcina

Garantat 100% fara spam!
Te abonezi prin serviciul Google FeedBurner si primesti doar informatii despre articole nou publicate pe blogul In timpul Sarcinii.
Aboneaza-te la noutati despre sarcina

Forum Probleme ... bine ca nu probleme de sanatate

Te asteptam pe FORUM cu pareri despre In timpul sarcinii , psihologia sarcinii, suntem insarcinati Adauga sau vezi comentarii si pareri despre Probleme ... bine ca nu probleme de sanatate

Forum Probleme ... bine ca nu probleme de sanatate: nu sunt comentarii, adauga tu primul comentariu

Forum Probleme ... bine ca nu probleme de sanatate - comentarii, pareri, forum

Au fost adaugate 0 comentarii (pareri sau completari) la "Probleme ... bine ca nu probleme de sanatate"

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More