problema: Raceala in prima luna de sarcina

Femeia mea e gravida in prima luna si a racit ...
Maine merge la doctor (greu e de gasit un doctor) ..
Eu am citit cate ceva pe net despre raceala in prima luna de sarcina si am sa va povestesc si voua ce am aflat.
Oricum eu am respirat un pic usurat pentru ca receala fetei mele este o raceala usoara ... gatul este cel mai afectat; nu are temperatura ...
Materialul documentat de mine (internaut fara experienta medicala si nici gravid nu am fost cu adevarat) il gasiti in postul Raceala in prima luna de sarcina



Aboneaza-te la noutati despre sarcina

Garantat 100% fara spam!
Te abonezi prin serviciul Google FeedBurner si primesti doar informatii despre articole nou publicate pe blogul In timpul Sarcinii.
Aboneaza-te la noutati despre sarcina

Forum problema: Raceala in prima luna de sarcina

Te asteptam pe FORUM cu pareri despre In timpul sarcinii , sanatatea femeii insarcinate Adauga sau vezi comentarii si pareri despre problema: Raceala in prima luna de sarcina

Forum problema: Raceala in prima luna de sarcina: nu sunt comentarii, adauga tu primul comentariu

Forum problema: Raceala in prima luna de sarcina - comentarii, pareri, forum

Au fost adaugate 0 comentarii (pareri sau completari) la "problema: Raceala in prima luna de sarcina"

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More