Se simte parasita?

Oare vrea sa renunte la sarcina? Se pare ca nu ... doar il (o) dorim. Problema e ca sunt plecat cu serviciul si se pare ca acum e nevoie de mine; Si eu care credeam ca eu trebuie doar sa-mi trimit inotatorii sa-si faca job-ul si gata ....
Se pare ca nu e asa ... doamna vietii mele este "singura si parasita".

Poate ca sentimentul va trece cand va simti freamatul vietii din burtica ... pana atunci am convingerea ca trebuie sa stau pe aproape.... chiar daca renunt la job ...
Oare puiul nostru va avea un folos din gesturile noastre extreme; sau nu suntem pregatiti pentru el daca vrem sa-i sacrificam din sanse pentru nevoile noastre de acum?

Treaba mea e acum sa impac si capra si varza ... o voi face ... de dragul mamicii si de dragul copilului ce va veni pe lume



Aboneaza-te la noutati despre sarcina

Garantat 100% fara spam!
Te abonezi prin serviciul Google FeedBurner si primesti doar informatii despre articole nou publicate pe blogul In timpul Sarcinii.
Aboneaza-te la noutati despre sarcina

Forum Se simte parasita?

Te asteptam pe FORUM cu pareri despre In timpul sarcinii , psihologia sarcinii Adauga sau vezi comentarii si pareri despre Se simte parasita?

Forum Se simte parasita?: nu sunt comentarii, adauga tu primul comentariu

Forum Se simte parasita? - comentarii, pareri, forum

Au fost adaugate 0 comentarii (pareri sau completari) la "Se simte parasita?"

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More