Raceala in prima luna de sarcina

Raceala in prima luna de sarcina de pe forumuri ...

Cine s-a confruntat cu o raceala in timpul sarcinii?
Pe mine m-a lovit in weekend rau de tot, am facut si temperatura, m-am speriat foarte tare (cu gandul la bebe), de am sunat si doctora la 11 noaptea. Mi-a spus sa nu ma sperii, sa iau Paracetamol si Algocalmin, Vitamina C, am luat ceva naturist pt gat, multe lichide, frectie si doar daca incep sa tusesc rau antibiotic.
S-a mai confruntat cineva cu raceala?
Eu ma gandesc intr-una la bebic, sa nu pateasca ceva de la raceala mea ...


Am fost si eu racita insa nu am avut temperatura, mie mi-a spus medicul sa nu iau nimic, nimic...
Eu ma confrunt cu dureri de cap groaznice, ieri m-a durut toata ziua iar noaptea abia daca am putut sa dorm 2 ore, sunt moarta de oboseala..
Si in cazul acesta ptr dureri de cap mi-a zis acelasi lucru, sa nu iau nimic !


Mie mi-a spus ca pot lua Paracetamol sau Algocalmin (m-am uitat si pe prospect si scrie ca se pot lua)...
Si eu am dureri de cap INGROZITOARE si de fiecare data ma bandajez la cap cu o compresa cu apa si spirt si stau legata la cap (uneori da roade, alteori nu).


Maine am sa vad ce spune si medicul ... am sa va spun si voua care a fost recomandarea medicului pt raceala in prima luna de sarcina ....

Multa sanatate la "burtici"!



Aboneaza-te la noutati despre sarcina

Garantat 100% fara spam!
Te abonezi prin serviciul Google FeedBurner si primesti doar informatii despre articole nou publicate pe blogul In timpul Sarcinii.
Aboneaza-te la noutati despre sarcina

Forum Raceala in prima luna de sarcina

Te asteptam pe FORUM cu pareri despre In timpul sarcinii , sanatatea femeii insarcinate Adauga sau vezi comentarii si pareri despre Raceala in prima luna de sarcina

Forum Raceala in prima luna de sarcina: nu sunt comentarii, adauga tu primul comentariu

Forum Raceala in prima luna de sarcina - comentarii, pareri, forum

Au fost adaugate 0 comentarii (pareri sau completari) la "Raceala in prima luna de sarcina"

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More